Project Description

  • RAPIDoor_Logo
  • RAPIDoor_Website_Homepage
  • RAPIDoor_Website_Productpagina
  • RAPIDoor_Website_Blogpagina
  • RAPIDoor_Youtube
  • RAPIDoor_Instagram

Projectdetails

Klant: RAPIDoor B.V., Specialist in Snelloopdeuren

URL: rapidoor.nl

Opdracht: stylesheet, website, tekst, beeld, marcom, social media

De eigenaar en oprichter van RAPIDoor, een autoriteit op het gebied van zogenaamde snelloopdeuren, had een vliegende start gemaakt. Voor een bedrijfsnaam en een logo was nog wel tijd, maar daarna werd al zijn tijd opgeslokt door succesvolle deals. GreenVillage werd ‘en passant’ benaderd met de vraag of er een website gebouwd kon worden.

De wensen waren veelomvattend. Uiteraard moest het complete pakket aan services en producten getoond worden. Daarnaast was het van belang dat de website uit zou stralen waar RAPIDoor voor staat. Er moest ook ruimte zijn om projecten en klanten te tonen. Last but not least: de website moet leads genereren.

GreenVillage adviseerde om er ook een blog aan toe te voegen. Immers, door met regelmaat nieuws te presenteren blijft de website ‘in leven’ en kun je je social media kanalen ‘voeden’.

Het ontwerp, de achterliggende structuur en navigatie alsmede alle teksten zijn door GreenVillage gerealiseerd. Op periodieke basis verzorgen wij social media content en houden de website up-to-date.

GreenVillage_Logo_GIF