Project Description

  • TheBrinx_Logo
  • TheBrinx_Huisstijl_Promo
  • TheBrinx_Sponsorinfo-front
  • TheBrinx_Sponsorinfo-back

Projectdetails

Klant: Team TheBrinx

URL: stelvioforlife.nl

Opdracht: naam, logo, huisstijl, tekst, beeld, social media

Een eigen project, waar we in alle opzichten trots op zijn.Op 2 september 2019 vieren wij, Linda & Robèr van den Brink, samen met onze 5 kinderen onze 25e huwelijksdag. 25 jaar van liefde, geluk en gezondheid. Wij beseffen ons echter terdege dat deze gezondheid niet als vanzelfsprekend is. Daarvoor zien wij te veel ‘narigheid’ om ons heen. 2 september 2019 vraagt om een feest, maar wij geven daar onze eigen invulling aan. Hoe? Samen met onze 5 kinderen (onze jongste is 12!) en hun partners zullen wij mee doen aan de sponsorloop van Stelvio for Life. 21,1 kilometer, 40 haarspeldbochten, 1533 louter stijgende meters en de finish op 2758 meter hoogte. Met z’n tienen vormen wij team TheBrinx en streven er naar om € 15.330 op te halen voor de persoonlijke op maat behandeling van kanker voor iedere patiënt.

Het logo, huisstijl, het ontwerp van flyers en brochures alsmede alle teksten zijn door GreenVillage gerealiseerd.

GreenVillage_Logo_GIF