ROBÈR VAN DEN BRINK

JONGE OUDE ROT IN OUDE EN NIEUWE MEDIA.

In ieder website menu tref je een ‘over ons’ aan. Bij GreenVillage is er geen ‘ons’. Er is wel een ‘mij’. Robèr van den Brink, aangenaam kennis te maken.

Ruim 30 jaar ervaring in management, sales, business development, portfolio en product management en marketing bij diverse gerenommeerde ICT bedrijven. Daarnaast business consultant,  art director, web designer, DTP-er, grafisch ontwerper en tekstschrijver.

In 2019 ontstond mijn eigen bedrijf. Met GreenVillage leg ik mij toe op digitale transities. Ik help bedrijven met

  • advies en implementatie
  • het vinden van een passende bedrijfsnaam
  • het ontwerpen van een woord- en/of beeldmerk (logo)
  • het vormgeven van de huisstijl
  • deze op praktische wijze doorvoeren in alle communicatie
  • het ontwerpen en bouwen van een website en/of app
  • het schrijven van teksten
  • het verzorgen van beeldmateriaal
  • vormgeven en uitvoeren van een social media strategie

BEHIND THE SCENES

NIET LULLEN MAAR POETSEN.

Voor de liefhebber een kijkje achter de schermen. Trotse vader en trotse echtgenoot. Vijf kinderen. Hobbykok en liefhebber van lekker eten met een goed glas wijn. Ter compensatie een fervente bezoeker van de sportschool. Alle overige vrije tijd gaat ‘op’ aan vrienden, de bioscoop, Netflix,  Eva Jinek en Beau.

Creatieve geest met een eigentijdse en soms eigenwijze stijl. Belachelijk perfectionistisch. Nuchter, ‘what you see is what you get’ en zonder poespas (kanttekening: ik ben wel gek op mooie spullen).

Geboren en getogen Rotterdammer. Opgegroeid en groot gebracht met een jaren zestig plichtsbesef, een vader die ‘op tijd’ in zijn DNA had en een adagium van ‘afspraak is afspraak’. Kortom zoals ze het in 010 altijd zeggen: ‘niet lullen maar poetsen’. 

Houd je van ‘to-the-point’ en geen fratsen dan worden we vrienden.

HOE WE HET DOEN

MET PASSIE, EMPATHIE, BETROKKENHEID EN KOFFIE.

First things first. Alles begint met een goed gesprek. Liefst met een paar goede koppen koffie. En dit goede gesprek gaat over jou. Wat jij wil bereiken. Waarom jouw bedrijf bestaat. Wie je klanten zijn en wie je klanten zouden moeten zijn. Wie is je concurrent en waarom zou men daar nooit meer iets moeten kopen. Wie zijn je collega’s en waarom. Wat is je product. Kortom, wie, wat, waar, welke, waarom en world wide web 😉

Ik ga pas aan de slag als ik weet wat jou drijft. Als ik het gevoel heb dat ik op jouw stoel kan gaan zitten. En dat lukt alleen maar door je het hemd van het lijf te vragen.

Al schetsend en kliederend ontstaat een plan. Een plan wat inzicht zal geven in hoe het ook anders kan. Een andere huisstijl, een onderscheidende website, een social media strategie, het kan allemaal. Maar ‘old school’ aan het werk met brochures, flyers of het schrijven van een whitepaper kan natuurlijk ook.

Vervolgens zet ik alles op papier, geef jij akkoord en zijn we in business. Ik doe wat ik heb beloofd en binnen ‘no-time’ ben jij aan het opvallen. Zo simpel kan het zijn. Iedereen blij.

CONTINUÏTEIT? GEEN ZORGEN!

DIVERSE GETALENTEERDE EN GEPASSIONEERDE PARTNERS STAAN VOOR JE KLAAR

GOED GEVULDE GEREEDSCHAPSKOFFER

PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, WORDPRESS, PEN, PAPIER EN 30 JAAR ERVARING IN ZAKEN DOEN

digitaal transformeren

 

DIGITALE TRANSITIE

SPARRING PARTNER, VERTROUWDE ADVISEUR EN UITVOEREND PRODUCENT

Herkenbaar-en-Opvallend

 

IDENTITEIT: LOGO & HUISSTIJL

EEN HERKENBARE EN OPVALLENDE UITSTRALING. MULTI MEDIA PROOF.

digitaal transformeren

 

ONLINE AANWEZIG EN OPVALLEND

EEN WEBSITE DIE GEVONDEN WORDT EN EEN EFFECTIEVE SOCIAL MEDIA STRATEGIE

Content 365 Dagen Per Jaar

 

OMNICHANNEL MARKETING. 365 DAGEN PER JAAR

BLIJF IN BEWEGING. WIJ ZORGEN DAT JE ONLINE IN LEVEN EN RELEVANT BLIJFT

GreenVillage_Logo_GIF